PHİLİPS DESİGNLİNE
Philips'in bu en yeni TV tasarım harikasımodern ev dekorasyonuyla mükemmel bir uyum içinde üstün bir Smart TV deneyimisunuyor.
Pazar payını 2 puan artırmayı hedeflediklerini ifade eden TP Vision TürkiyeGenel Müdürü Faruk Kocabaş, yeni ürünü DesignLine’dan yıl sonuna kadar 1,000 adet satmayı planladıklarını açıkladı.
Dünyada ve Türkiye’de Philips markalıtelevizyonları pazara sunan TP Vision, televizyon tasarımında anlayışında yenibir çağ başlatacak olan ürününü Türkiye’de pazara sunuyor. TP Vision, PhilipsDesignLine Türkiye lansmanını 7 Mayıs’ta W Studios’da gerçekleştirdiği renklietkinlikle yaptı.
Philips DesignLine, gelenekselin dışına çıkarak,modern yaşam alanlarıyla mükemmel bir uyum sağlayacak en yeni Philips Smart TVürünü olarak tanımlanıyor. DesignLine TV’lerin ön tarafında; kapalı moddaekranı gizleyen, kademeli olarak siyah renkten şeffaf bir görünüme geçişyapılan bir cam kullanılıyor.
TV kapatıldığında bu genişcam ön kısım, tek parça tasarım konseptini bozmadan ekrana hareketli birgörünüm katıyor. DesignLine, trendlerin ve teknolojinin dayatmaları yerinekendi kişisel tercihlerine göre benzersiz görünüme sahip eşyalarıyla kendileriniifade etmek isteyen tüketici kitlesini hedef alıyor.
Yeni DesignLine TV serisi 117 cm (46 inç) ve 140cm (55 inç) olmak üzere iki model olarak sunuluyor. Bu TV'ler Avrupa, Rusya veTürkiye’de da 2013 yılının ikinci çeyreğindepiyasaya sürülecek. DesignLine 55 inç 10.999 TLperakende satış fiyatıyla pazara sunulacak.
Hafiflik ve şeffaflığın simgesi Bu yeni TV'ler Philips DesignLine'ı hafiflik veşeffaflığın simgesi haline getirecek. Montaj direği, standı ve görünür bir kasası olmayan bu TV'lerduvara dayanan veya duvara monte edilen tek parça bir cam eşya görünümüveriyor. TV izlerken ise camın alt kısmı görünmez oluyor.
Ambilight özelliğiyle eşsiz birbütünlük TV'nin arkasındaki duvara ekrandaki görüntününrengiyle eşsiz bir bütünlük içinde ışık yansıtan benzersiz bir Philips TVözelliği olan Ambilight da DesignLine'ın mükemmel akıcıgörünümüne katkıda bulunuyor. Görüntü kalitesinden ödün yok Philips DesignLine serisi görüntü kalitesindenödün vermeksizin tamamen yaşam alanlarının dekorasyonu dikkate alınaraktasarlandı.
Özel bir TV olduğundan, çokçeşitli gelişmiş kullanıcı etkileşimleri ve yayın olanakları da sunuyor. “Televizyon tasarımını yenidentanımlıyoruz” Ürünle ilgili bilgi veren TP Vision Kreatif Direktörü Rod White, “Sadece teknolojiye odaklanmayan, teknolojinin yanı sıra modern yaşamalanlarının dekorasyonu temel alarak tasarlanmış TV'lere olan talebin giderekarttığını fark ettik” derken şunları söyledi:
“İşte DesignLinbu talep temel alınarak tasarlandı. Hem özgün malzemelerin kullanıldığını hem de DesignLine’ın benzersiz görünümünesahip olduğunu hemenfark edeceksiniz. Yeni DesignLine serisiyle geleneksel TV tasarımının dışınaçıktık ve bunu yeniden tanımladık. Güçlü bir karaktere sahip olan farklı veyeni bir TV yaratmak istedik. Görünürde montajdireği veya standı olmayan, duvara yaslanmış tek parçacam ile eşsiz bir tasarım sunuyoruz.” dedi.
“Bu yıl yüzde 40 büyüme hedefimizvar” TP Vision Türkiye Genel Müdürü FarukKocabaş ise, DesignLine’ınTürkiye pazarında da büyük ilgi göreceğine inandıklarını söyledi. Kocabaş, “TP Vision olarak Philips markalıtelevizyonları pazara sunuyoruz. Son 1,5 yıl içinde Türkiye pazarında büyük birivme yakaladık. 2012 yılında pazarda payımızı arttırarak 3. sıraya yerleştik,bu konumumuzu 2013 sonunda da koruyacağız.
2012 senesinde cirosal olarak rekor bir büyümegerçekleştirdik. Bu yıl sonunda da yüzde 40 civarında büyüme hedefimiz var“ dedi ve şunları ekledi: “Özellikle TV sektörünün hızla büyüyen kategorilerinde önemli payasahibiz ve bu payımızı arttırmayı hedefliyoruz. Smart TV ve büyük ekranlarkategorisinde yüzde 20’nin üzerinde pazar payımız bulunurken, bu payımız güngeçtikçe hızla artıyor.
Türkiye pazarında bu yükselen grafiğimiziDesignLine ve de tüm 2013 serilerimizdeki çok iddialı tasarımlarla birliktesürdürmeyi hedefliyoruz. Bu yıl tasarıma her zamankinden daha da çokodaklandık. Teknoloji ve içerik gibi çok güçlü olduğumuz alanların yanındatasarım konusunda da gücümüzü göstereceğiz.
2013’ün yıldız ürünlerinden biriolacak DesignLine ile birlikte bu alanda iddiamızı ortaya koyduğumuzudüşünüyoruz. En son teknoloji trendlerini yakından takip eden Türk tüketiciler,artık tasarım konusuna da büyük önem veriyor ve tasarım satın alma kararlarındaönemli bir kriter haline geldi. Türk tüketiciler DesignLine ve tüm diğer 2013serilerimizle tasarım konusundaki rakipsizliğimizi de görecekler” dedi.
PhilipsTV, Geleceğin Televizyonu Tasarım Yarışmasını Başlatıyor DesignLine serisiyle birliktetelevizyon tasarımına yeni bir boyut getiren ve televizyon tasarımındaezberleri bozan Philips, bu öncü konumunu geleceğe taşımak için “GeleceğinTelevizyon Tasarımcıları”nı ve “Geleceğin Televizyon Tasarımları”nı arıyor.
TPVision, üniversite-sanayi işbirliğine ve gençlerin yaratıcılıklarını teşviketmeye büyük önem veriyor ve bu alanda “Geleceğin Televizyonu Yarışması” ileö nemli bir hamlede bulunuyor. Yarışma için ön başvurular, 1 Mayıs 2013’te başlayacak, başvuru tarihleriise 31 Mayıs –31 Ağustos 2013 arasında olacak.
Yarışmada ilk üçe girentasarımlar Dutch Design Week ve Amsterdam Tasarım Stüdyosu’na gezikazanacaklar. Başvurular www.gelecegintelevizyonu.com üzerinden gerçekleştirilecek.MİLLİYET
Dünyada ve Türkiye’de Philips markalıtelevizyonları pazara sunan TP Vision, televizyon tasarımında anlayışında yenibir çağ başlatacak olan ürününü Türkiye’de pazara sunuyor. TP Vision, PhilipsDesignLine Türkiye lansmanını 7 Mayıs’ta W Studios’da gerçekleştirdiği renklietkinlikle yaptı.
Philips DesignLine, gelenekselin dışına çıkarak,modern yaşam alanlarıyla mükemmel bir uyum sağlayacak en yeni Philips Smart TVürünü olarak tanımlanıyor. DesignLine TV’lerin ön tarafında; kapalı moddaekranı gizleyen, kademeli olarak siyah renkten şeffaf bir görünüme geçişyapılan bir cam kullanılıyor.
TV kapatıldığında bu genişcam ön kısım, tek parça tasarım konseptini bozmadan ekrana hareketli birgörünüm katıyor. DesignLine, trendlerin ve teknolojinin dayatmaları yerinekendi kişisel tercihlerine göre benzersiz görünüme sahip eşyalarıyla kendileriniifade etmek isteyen tüketici kitlesini hedef alıyor.
Yeni DesignLine TV serisi 117 cm (46 inç) ve 140cm (55 inç) olmak üzere iki model olarak sunuluyor. Bu TV'ler Avrupa, Rusya veTürkiye’de da 2013 yılının ikinci çeyreğindepiyasaya sürülecek. DesignLine 55 inç 10.999 TLperakende satış fiyatıyla pazara sunulacak.
Hafiflik ve şeffaflığın simgesi Bu yeni TV'ler Philips DesignLine'ı hafiflik veşeffaflığın simgesi haline getirecek. Montaj direği, standı ve görünür bir kasası olmayan bu TV'lerduvara dayanan veya duvara monte edilen tek parça bir cam eşya görünümüveriyor. TV izlerken ise camın alt kısmı görünmez oluyor.
Ambilight özelliğiyle eşsiz birbütünlük TV'nin arkasındaki duvara ekrandaki görüntününrengiyle eşsiz bir bütünlük içinde ışık yansıtan benzersiz bir Philips TVözelliği olan Ambilight da DesignLine'ın mükemmel akıcıgörünümüne katkıda bulunuyor. Görüntü kalitesinden ödün yok Philips DesignLine serisi görüntü kalitesindenödün vermeksizin tamamen yaşam alanlarının dekorasyonu dikkate alınaraktasarlandı.
Özel bir TV olduğundan, çokçeşitli gelişmiş kullanıcı etkileşimleri ve yayın olanakları da sunuyor. “Televizyon tasarımını yenidentanımlıyoruz” Ürünle ilgili bilgi veren TP Vision Kreatif Direktörü Rod White, “Sadece teknolojiye odaklanmayan, teknolojinin yanı sıra modern yaşamalanlarının dekorasyonu temel alarak tasarlanmış TV'lere olan talebin giderekarttığını fark ettik” derken şunları söyledi:
“İşte DesignLinbu talep temel alınarak tasarlandı. Hem özgün malzemelerin kullanıldığını hem de DesignLine’ın benzersiz görünümünesahip olduğunu hemenfark edeceksiniz. Yeni DesignLine serisiyle geleneksel TV tasarımının dışınaçıktık ve bunu yeniden tanımladık. Güçlü bir karaktere sahip olan farklı veyeni bir TV yaratmak istedik. Görünürde montajdireği veya standı olmayan, duvara yaslanmış tek parçacam ile eşsiz bir tasarım sunuyoruz.” dedi.
“Bu yıl yüzde 40 büyüme hedefimizvar” TP Vision Türkiye Genel Müdürü FarukKocabaş ise, DesignLine’ınTürkiye pazarında da büyük ilgi göreceğine inandıklarını söyledi. Kocabaş, “TP Vision olarak Philips markalıtelevizyonları pazara sunuyoruz. Son 1,5 yıl içinde Türkiye pazarında büyük birivme yakaladık. 2012 yılında pazarda payımızı arttırarak 3. sıraya yerleştik,bu konumumuzu 2013 sonunda da koruyacağız.
2012 senesinde cirosal olarak rekor bir büyümegerçekleştirdik. Bu yıl sonunda da yüzde 40 civarında büyüme hedefimiz var“ dedi ve şunları ekledi: “Özellikle TV sektörünün hızla büyüyen kategorilerinde önemli payasahibiz ve bu payımızı arttırmayı hedefliyoruz. Smart TV ve büyük ekranlarkategorisinde yüzde 20’nin üzerinde pazar payımız bulunurken, bu payımız güngeçtikçe hızla artıyor.
Türkiye pazarında bu yükselen grafiğimiziDesignLine ve de tüm 2013 serilerimizdeki çok iddialı tasarımlarla birliktesürdürmeyi hedefliyoruz. Bu yıl tasarıma her zamankinden daha da çokodaklandık. Teknoloji ve içerik gibi çok güçlü olduğumuz alanların yanındatasarım konusunda da gücümüzü göstereceğiz.
2013’ün yıldız ürünlerinden biriolacak DesignLine ile birlikte bu alanda iddiamızı ortaya koyduğumuzudüşünüyoruz. En son teknoloji trendlerini yakından takip eden Türk tüketiciler,artık tasarım konusuna da büyük önem veriyor ve tasarım satın alma kararlarındaönemli bir kriter haline geldi. Türk tüketiciler DesignLine ve tüm diğer 2013serilerimizle tasarım konusundaki rakipsizliğimizi de görecekler” dedi.
PhilipsTV, Geleceğin Televizyonu Tasarım Yarışmasını Başlatıyor DesignLine serisiyle birliktetelevizyon tasarımına yeni bir boyut getiren ve televizyon tasarımındaezberleri bozan Philips, bu öncü konumunu geleceğe taşımak için “GeleceğinTelevizyon Tasarımcıları”nı ve “Geleceğin Televizyon Tasarımları”nı arıyor.
TPVision, üniversite-sanayi işbirliğine ve gençlerin yaratıcılıklarını teşviketmeye büyük önem veriyor ve bu alanda “Geleceğin Televizyonu Yarışması” ileö nemli bir hamlede bulunuyor. Yarışma için ön başvurular, 1 Mayıs 2013’te başlayacak, başvuru tarihleriise 31 Mayıs –31 Ağustos 2013 arasında olacak.
Yarışmada ilk üçe girentasarımlar Dutch Design Week ve Amsterdam Tasarım Stüdyosu’na gezikazanacaklar. Başvurular www.gelecegintelevizyonu.com üzerinden gerçekleştirilecek.MİLLİYET
PHİLİPS DESİGNLİNE
Reviewed by elektronikurunler@gmail.com
on
Mayıs 07, 2013
Rating: