.

SENNHEİSER TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ İÇİN YENİ TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜNÜ DUYURDU

Sennheiser Türkiye’deki ikinci partneri olarak Bircom’u seçerek, ülkedeki dağıtım ağını yaygınlaştırıyor. 

Bircom, Sennheiser’ın tüketicilere yönelik kulaklık ürün gamının dağıtım sorumluluğunu üstlenirken, firmanın Türkiye’deki uzun dönemli dağıtım partneri Metan, mikrofon ürün gamına odaklanıyor. 

Sennheiser Türkiye’deki ikinci partneri olarak Bircom’u seçerek, ülkedeki dağıtım ağını yaygınlaştırıyor. Bircom, Sennheiser’ın tüketicilere yönelik kulaklık ürün gamının dağıtım sorumluluğunu üstlenirken, firmanın Türkiye’deki uzun dönemli dağıtım partneri Metan mikrofon ürün gamına odaklanıyor. 

Sennheiser Küresel Perakende Pazarı Direktörü Guido Karbautzki, “Bir Sennheiser partneri olarak Bircom’a merhaba demekten mutluluk duyuyoruz” dedi. Karbautzki, “Türkiye’de ikinci bir dağıtım ortağı ile yerel kanallarımızı Sennheiser’ın kendi yapılanmasına ve iki ana operasyon alanına daha da yaklaştırıyoruz. 

Bircom ve Metan, bizim tüketici pazarlarımıza optimum seviyede hizmet verebilecek uzmanlığa sahip, güçlü birer partner” diyerek sözlerine devam etti. 

Sennheiser ile telekom çözümleri ürünlerinin dağıtım ortağı olarak da çalışan Bircom’un CEO’su Burçin Bircanoğlu yeni üstlendikleri rolü anlatırken, “Sennheiser’ın tüketici ürünlerinin sorumluluğunu almaktan ve beraber çalışmaktan büyük onur duyuyoruz. Bizim iş süreçlerimiz için olduğu kadar, Bircom’un Türkiye pazarındaki bayi ağının gücünü ve kapasitesini göstermesi açısından da büyük bir fırsat” dedi. 

Bircom hakkında: 
1972 yılında kurulan Bircom, her büyüklükten ve her sektörden firmaya yüksek kaliteli iletişim çözümleri sunmakta ve tümü kendi alanında teknoloji lideri olan firmaların Türkiye distribütörlüğünü yürütmektedir. Pek çok küresel markanın ülke çapında dağıtım, lokalizasyon, eğitim, saha kurulum desteği, merkezi yönetim hizmetleri ve satış sonrası hizmetleri Bircom tarafından sunulmaktadır. 

Sektöründe öncü konumunda bulunan Bircom, kurumların bilişim ve telekom alanındaki ihtiyaçlarına en gelişmiş teknolojiler doğrultusunda en kapsamlı çözümleri, en yüksek müşteri memnuniyetiyle sunma anlayışına sahiptir. Bircom ülke çapında daha yaygın ve geniş kapsamlı hizmet vermek hedefiyle çözüm ortakları ağını her geçen gün genişletmektedir. 

Bilişim alanında da çalışmalar yürüten Bircom, en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin sıralandığı Deloitte Teknoloji Fast50 Türkiye Programı’nda 2007, 2008, 2009, 2010 ve 2012 yıllarında listede 5 kez yer almaya başarısını göstermiştir. Bircom, yine Deloitte tarafından hazırlanan, Avrupa Ortadoğu ve Afrika bölgesinde ‘En Hızlı Büyüyen Teknoloji Firmaları’ listelerine 2007, 2009 ve 2012 yıllarında girerek ülkemizi başarıyla temsil etmiştir.  

Sennheiser hakkında: 
Ses uzmanı Sennheiser, kablosuz iletim sistemleri, kulaklık ve mikrofon alanlarında dünyanın lider üreticilerindendir. Almanya Hanover yakınındaki Wedemark’ta kurulan Sennheiser, Almanya, İrlanda ve ABD’de kendi üretim tesislerini işletir ve 50’den fazla ülkede faaliyet gösterir. Uzun dönemli ticari ortakları ve 19 alt satış birimi ile müşterilerin ihtiyaçları için optimum seviyede tasarlanmış üst düzey ve inovatif ses çözümleri sunar. 

Sennheiser 1945’te kurulmuş bir aile şirketidir ve bugün 2700 kişilik ses teknolojileri tutkunu çalışanı vardır. 2013 yılından beri Sennheiser, ailenin üçüncü kuşağı olan Daniel Sennheiser ve Dr. Andreas Sennheiser tarafından yönetilmektedir. 2014 yılında Sennheiser Group’un toplam satışı 635 milyon euro’dur. www.sennheiser.com
SENNHEİSER TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ İÇİN YENİ TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜNÜ DUYURDU SENNHEİSER TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ İÇİN YENİ TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜNÜ DUYURDU Reviewed by elektronikurunler@gmail.com on Şubat 29, 2016 Rating: 5

Style3[OneLeft]

TURKCELL