.

LG G3 ÜN YENİ TANITIM VİDEOSU YAYINLANDI

LG G3 ince çerçeve yapısıyla tek el ile kavranabilir 5.5 inç büyüklüğünde bir ekran ile gelecek. 

LG'nin geçtiğimiz yıl piyasaya sürdüğü fiyat/performans canavarı LG G2 bir çok Android severin beğenisini kazanmıştı. LG'nin rakipleri Sony, HTC ve Samsung'un 2014 yılındaki amiral gemisi modellerini tanıtmasından sonra gözler LG G3'e çevrilmişti. 

İlk olarak @evleaks tarafından kasası sızdırılan daha sonra da teknik özellikleri sızan LG G3 için bugün resmi bir tanıtım videosu yayımlandı. Sızıntılara göre LG G3'ün 5.5 inç büyüklüğünde 2K çözünürlüğünde bir ekrana sahip olması bekleniyordu. 

LG'nin yayımlamış olduğu tanıtım videosu LG G3'ün sızan ekran boyutunu doğruluyor. Tek el ile kolaykavranabilir bir yapıda olacağı vurgulanan LG G3 yarın(27 Mayıs) tanıtılacak.haber7
LG G3 ÜN YENİ TANITIM VİDEOSU YAYINLANDI LG G3 ÜN YENİ TANITIM VİDEOSU YAYINLANDI Reviewed by elektronikurunler@gmail.com on Mayıs 26, 2014 Rating: 5


Style3[OneLeft]

TURKCELL